„Mogę dać Ci wszystko, oprócz mojego czasu…” Czy tak jak większość z nas, nie lubisz zbyt długiego oczekiwania na wejście do gabinetu?
My też bardzo cenimy sobie punktualność, dlatego stajemy na głowie, żebyś wszedł do gabinetu na czas… A wiesz, że u nas 95% wizyt odbywa się punktualnie? Pomóż nam utrzymać najwyższą jakość usług- jeśli zapisujesz się na wizytę, a:
- Chcesz przeprowadzić leczenie jednoseansowe
- Jesteś zapracowany i nie masz czasu chodzić do dentysty regularnie
- Wpadasz do kraju na kilka dni
- Wiesz, że masz problem z systematycznością i chcesz, żeby Twój plan leczenia został zrealizowany jak najszybciej jest to możliwe
- Cierpisz z powodu bólu zęba lub awarii pracy protetycznej,
POINFORMUJ O TYM REJESTRACJĘ W TRAKCIE ROZMOWY TELEFONICZNEJ. Dołożymy wszelkich starań, by grafik naszych spotkań dopasować do Twoich potrzeb.
Szanując czas swój i naszych Pacjentów, dzień przed planowaną wizytą, możesz spodziewać się od nas telefonicznego potwierdzenia terminu. Proszę, daj nam znać, czy się do nas wybierasz- jeśli nie, odwołaj wizytę. Dzięki temu będziemy mogli pomóc Pacjentom, którzy czekają na wizytę od dawna, a szybszy termin ucieszy nie tylko ich zęby.
Mimo najszczerszych chęci z naszej strony, spóźnienie, które czasami pojawia się w trakcie pracy lekarza, nie zawsze jest naszą winą – naszym priorytetem jest świadczenie najwyższej jakości usług, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo Pacjenta w trakcie i po leczeniu. Za wszystkie te sytuacje, które w zawodzie lekarza są nie do przewidzenia, z góry przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.